Brzoza leczy

ImageMam nadzieję, że moim ostatnim wpisem zachęciłam was choć trochę do tego, by sięgnąć po ekologiczne produkty. Są naprawdę o niebo smaczniejsze i zdrowsze niż to, co jest proponowane w większości sklepów. Jeśli uda mi się kogoś z was zachęcić , by przetestować eko-żywność, będzie mi naprawdę miło. Ufając więc, że mam tę moc, by was zachęcać do próbowania różnych ciekawych rzeczy, chciałabym wam trochę opowiedzieć o ekologicznych suplementach diety, dzięki którym możecie wyleczyć wiele trapiących was dolegliwości. Na początek – ksylitol, czyli cukier brzozowy.

Odkryłam go zupełnie przypadkiem i przyznam szczerze nie do końca byłam przekonana, czy taki specyfik jest w stanie pomóc na dolegliwości związane z bólem zębów i dziąseł. Ksylitol, jak przekonuje producent, działać ma przeciwbólowo i przeciwzapalnie. Czy to możliwe, żeby brzoza miała aż taką moc? Polakom ostatnio brzoza strasznie źle się kojarzy wiec wszelkie rozważania na temat tego drzewa mogą łatwo zyskać polityczny podtekst, niemniej jednak dla mnie brzoza liczy się przede wszystkim jako naprawdę skuteczny lek, do którego stosowania gorąco wszystkich zachęcam.

Leave a Reply

