Sok na zdrowie

sok z granatówPoprzednio opowiadałam wam o grzybkach reishi, które ponoć mają leczyć nowotwory i zapewniać osobom je przyjmującym długowieczność. Osoby zainteresowane długim życiem mogą więc spróbować kuracji z wykorzystaniem grzybów reishi. Być może przyczyni się do tego, ze dożyjecie sędziwej starości w dobrym zdrowiu, czego życzę i sobie i wam. Musicie się jednak liczyć z tym, że kuracja z wykorzystaniem grzybów reishi do najtańszych nie należy. Na szczęście ja znam nieco tańszy sposób na to, by żyć w dobrym zdrowiu długo i szczęśliwie.  Wystarczy sięgnąć po sok z granatów, który ma odmładzające właściwości i wzmacnia serce, zapewniając dobre zdrowie i doskonałą kondycję. Jest też na pewno zdecydowanie smaczniejszy niż grzybki. Już sama barwa soku z granatów zachwyca, a działanie trudno jest podważyć, bo sami lekarze zachęcają do tego, by jeść owoce granatu. Wystarczy codziennie wypijać szklankę soku, aby już po kilku tygodniach poczuć się zdecydowanie lepiej. Ja zachęcam. Mam nadzieję, że i wam sok z granatów przypadnie do gustu tak jak mnie.

Leave a Reply

